Klachtenprocedure Paasheuvelgroep

Wanneer je ontevreden bent kun je dit op verschillende manieren aan ons laten weten.

  1. We vragen je om je verbeterpunt of klacht eerst met de bedrijfsleider op locatie te bespreken. Wellicht kan er ter plekke al een oplossing worden gevonden.
  2. Als het niet lukt om er op locatie uit te komen kunt u bellen met de afdeling reserveringen via 0577 – 411 556 om uw klacht voor te leggen. We proberen daar dan meteen iets mee te doen.
  3. Soms is het niet mogelijk om een probleem direct telefonisch op te lossen. We verzoeken u dan om een e-mail te sturen naar info@paasheuvelgroep.nl met een duidelijke vermelding van de formele klacht, de datum waarop het eventueel betrekking had en de locatie die u heeft bezocht. Formele klachten worden binnen 10 werkdagen behandeld.

Geschillencommissie Recreatie

We doen ons best om er gezamenlijk uit te komen. Bent u echter niet tevreden over de klachtenafhandeling van Stichting Paasheuvelgroep dan kunt u gebruik maken van de geschillencommissie van de Branchevereniging Hiswa-Recron.